Referenties

Reacties van cliënten, ouders van cliënten en cursisten.

  • Deze opleiding beveel ik graag aan. De inhoud van de opleiding is duidelijk, praktisch, goed toepasbaar en zou breder toegepast moeten worden bij kinderen die anders leren. Goede afwisseling tussen theorie en praktijk.

    Voor mij is het een verrijking en verbreding van mijn vak. Het heeft mij een heel positieve ‘boost’ gegeven!

    Een enthousiaste Kernvisiecoach - Kindercoach / Opleiding

  • Ik wil je even laten weten dat wij hier een heel blije zoon in huis hebben die apetrots is op zichzelf.
    Hij kent alle letters nu (eind vorige week al) en kan ze ook nog allemaal goed schrijven en zet zonder nadenken het alfabet op papier in de 4 regels. Ik vroeg me af of hij de letters nu ook door elkaar zou kennen of alleen op de volgorde van het alfabet, maar hij rammelt alle letters door elkaar er zo uit op papier.

    Echt zó gaaf voor hem, want daar is hij op school al 2 jaar mee bezig. We zijn nu in ons oefenkwartier telkens aan het herhalen, is dat oké? Hij is nu heel druk om woordjes te schrijven (buiten onze oefentijd om :-)). Hij vraagt dan of ik woordjes wil noemen en dan schrijft hij ze op. Dat vind hij nu helemaal leuk. Hij schrijft nog niet alle woorden goed maar wel alle letters en dat is voor nu denk ik even het belangrijkste. De woordjes die hij fout schrijft laat ik hem wel gelijk door strepen en uit z’n hoofd halen en de goede er in zetten.

    Dit enthousiasme is echt zó leuk om te zien!! Dat was ver weg namelijk, het geeft hem (en ons) echt nieuwe hoop dat het ooit goed komt.

    Vader van een blije zoon - Dyslexie / taalproblemen

  • Britt heeft de cito heel goed gemaakt. Ze had 543 gescoord, en het taal gedeelte was nog hoger dan het reken gedeelte. Ik sluit niet uit dat dit het effect is van jouw hulp. Je hebt haar in ieder geval het gevoel gegeven dat ze het kon, hoe ze de concentratie kon pakken/vasthouden.

    Ze kon het zelf niet geloven, ze was zo enorm blij. Dank je wel voor je hulp.

    Een moeder - Dyslexie / taalproblemen

  • « VORIGE